![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
va roligt!!
Ska vi se om vi kan hitta ett datum att träffas? Jag kan i princip bara på helgerna då jag jobbar i Jönköping fram till 16,30. Men om vi träffas i Jönköping kan jag givetvis på vardagarna oxå. De helger jag kan i mars är vecka 11 och 13. Jag har gott om plats hemma hos mig då vi har ett litet hus på landet. Jag bor mellan Gnosjö och Hillerstorp |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hej!
Jag bor i Anderstorp så det är ändå rätt nära! För min del är det egentligen lite bättre en vardagkväll då vi nu under våren åker ut till vår sommarstuga de flesta helgerna. Vecka 11 är jag nog hemma under helgen men jag har min dotter på 3 år. Har du barn? Kanske kan jag fixa barnvakt under några timmar. Vad syr du? //Malin |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Andreastorp är juh inte så långt bort så då kanske man kan få till någr kvällar i vår.
Nej, jag har inga barn. du kan juh kolla om du kan få lite barnvakt, eller så får hon vara med ![]() Just nu håller jag på att sy ett lapptäcke och en jacka. Väntar på lite tyg till jackan så då går jag på mitt evighetsprojekt (lapptäcket). Jag stickar även en halsduk just nu. Själv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej!
Jag skall kolla barnvakt. Det är enklare utan henne, hon är tre år och överallt! Just nu har jag precis sytt färdigt en prinsessklänning till min dotter. Kan säga att hon är förtjust! Nu skall jag sätta tänderna i en klänning som jag skall ha på ett bröllop i sommar. Håller på att konstruera ett mönster till den. Ett projekt jag lagt lite på is är att sy vinbagar som man kan ha med som present när man skall på fest t ex (med en vinflaska i förstås). Försöker hitta en variant som är enkel att sy men ändå lite annorlunda. Lapptäcken har jag aldrig provat på, skulle vara kul att se hur man gör! //Malin |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
det är väldigt lätt, men tar sin lilla tid. säg till när du vet om du kan skaffa barnvakt.
Vill du komma hit eller ska jag komma till dig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Svårt med barnvakt i helgen. För mig är det lättare att ses en vardagkväll, då mannen kan ta hand om lilltjejen. Har du någon kväll som passar? //Malin |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
kan väl alla dagar i veckan, men då jag jobbar i jkpg så är jag inte hemma försen 17.30. måndagar och torsdgar försöker jag träna, så ta nån tisdag, onsdag eller fredag du kan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag syr väl mest tavlor men har varit dålig på att sy nu på ett tag =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
har du möjlighet att träffas mitt i veckan eller hur ser det ut för dig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Om du menar mig ? Så kanske det kan bli svårt då jag redan åker åt fel håll på morgornarna med buss eftersom att jag inte har körkort.. Då är helgerna bättre nu ett tag framöver kanske
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:42.