![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
stickad peruk
Hittade denna roliga stickade peruken, och vill göra något sådant som skolprojekt, men jag kan inte utläsa mönstret då det är på engelska. Kan någon hjälpa mig?
http://knitty.com/ISSUEfall04/PATThallowig.html Jag kommer ändra min lite, med annan sticktekning m.m, vill ändå kunna förstå mönstret. Tack för all hjälp jag kan få, lite brådis bara för jag måste vara förberedd snart med material m.m till skolan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
http://garnstudio.com/lang/se/ordlis...ndenl&order=en
De två figurerna visar egentligen samma sak, den övre med rundstickor (fast man behöver egentligen inte två rundstickor) och den nedre med strumpstickor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack, ja ska se om jag kan klura ut det, annars får jag göra något annat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hoppas du gör den! Den är ju jätterolig. Kan ingen på skolan hjälpa dig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jag tänkte printa ut mönstret och se om min lärare kan hjälpa mig lite. det hade varit mega kul att sticka den ju!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
En fråga bara...?
Peruken jag hittade på internet var för mig helt obegriplig i beskrivningen. Jag hade aldrig tid att fråga min lärare så jag stickade en peruk efter mina egna tankar, egna mått och så. Den ser väldigt lik ut den på bilden, men definitivt inte lika dant uppbyggd. Min fråga är då, jag har tyg ettiketter med mitt "företag"s namn på. Får jag lov att sätta fast den på min stickade peruk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:22.