![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Likt ovan har det skrivits ganska många gånger här på Sysidan att det är ganska dyrt att byta den delen, så det är nog helt rimligt med 1500 kr. Tyvärr! MEN det är dock värt det för det är en bra maskin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Att nålen inte är i rätt läge kan faktiskt var ett
enkelt fel. Min syster hade det problemet på sin maskin. Jag tog hem den, skruvade upp nålskruven max, rengjorde och satte i en ny nål. Det visade sig att griparna som håller fast nålen hade hamnat galet. Det hade inte dalat ner i rätt läge. Kolla så att nålen hamnar mitt i nålstången. Antagligen när det slog fast i maskinen då hon sydde. Det kan bli så om det t ex slår fast i maskinen när du syr och nålen inte är maximalt fastskruvad. Håller tummarna för dig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
En bra grej med HQ2000 som är sällsynt i hemsymaskiner: två växlar! Dvs långsam men jättestark eller snabb och normal. Det är ganska vanligt med hastighetskontroll men då är det ingen skillnad på motorn då, här är det så. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
husqvarna 2000, rep husqvarna 2000 |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:28.