![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jaha, det var ju väldigt intressant, den plockar poäng efter poäng hos mig den här "Draping for apparel design". Det verkar vara en bra investering.
Vogue sewing har jag läst en hel del om och det verkar vara många som är förtjusta i den. Som tur är fanns den på biblan ![]() Vad gäller Linda Gibsons bok kan jag hålla med om att den är åtminstone ok, men efter att ha studerat den närmare måste jag säga att det är väldigt mycket tryckfelsnisse i min utgåva (från 2007). Bridal couture låter ju spännande men jag har inte lyckats ta reda på så mycket om den. Verkar "bara" finnas på amazon. Ska låna hem en bok från biblan som heter "Couture Sewing Techniques" av Claire B. Shaeffer och se vad den har att erbjuda. Nån som gillar den? Såg att den fick fina recensioner här på sysidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
bröllop, diy, fråga, överdel |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:48.