![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: jun 2010
Inlägg: 37
|
Bildstorlek
Tack för tipsen! Har redan ändrat inställningarne i min kamera, det funkar jättebra!
![]() Ska även prova ditt förslag idag Bibbi, det vore ju skönt att inte behöva ändra i kameran, risken är ju att jag glömmer att ändra tillbaka när jag tar andra kort! Susanne Senast redigerad av SusanneStrange den 2012-01-20 klockan 04:54. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 081
|
Kör högsta upplösningen i kameran så du kan lämna foton för "kopiering" om du skulle vilja. Minska storleken i lämpligt program i datorn senare.
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:03.






Hybrid-visning
