Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2012-01-20, 04:43   #1
SusanneStrange SusanneStrange är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2010
Inlägg: 37
Bildstorlek

Tack för tipsen! Har redan ändrat inställningarne i min kamera, det funkar jättebra!

Ska även prova ditt förslag idag Bibbi, det vore ju skönt att inte behöva ändra i kameran, risken är ju att jag glömmer att ändra tillbaka när jag tar andra kort!

Susanne

Senast redigerad av SusanneStrange den 2012-01-20 klockan 04:54.
SusanneStrange är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 19:16   #2
leningrad leningrad är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 081
Kör högsta upplösningen i kameran så du kan lämna foton för "kopiering" om du skulle vilja. Minska storleken i lämpligt program i datorn senare.
leningrad är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons