![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: okt 2011
Inlägg: 596
|
Kolla trådarna, om de är ovanligt spända öglor eller om bindsömmen över öglorna är hård. Tretrådig är mer elastisk eftersom det bara är en bindsöm.
Sedan är det viktigt att stygnen inte är för täta förstås, dvs matningen fungerar. Det påverkas av pressarfotstrycket. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 234
|
Tusen tack.. vilken bra bild
ska genast kolla när jag kommer till min maskin i morgon bitti![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:52.





ska genast kolla när jag kommer till min maskin i morgon bitti
Hybrid-visning
