![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Jag satt just här och funderade. Samma som detta händer ju även med barnvagnar. De nätaffärer som inte gör affärer via sin nätshop med vissa varor löser det med att man gör en förfrågan och så genomförs köpet via telefon. På så sätt kan man köpa de flesta barnvagnar på marknaden även om märkena försöker sätta gränser. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det var ju skumt, för när jag kollade runt efter en coverlock i somras fick jag till svar att Elna gick att beställa men inte janome.
![]() Men då fågade jag rent ut om dom hade samma policy angående janomes icke försäjning till Sverige som hos andra brittiska web butiker och det hade dom. Det är därför jag nu ingen coverlock får, ville först ha en janome som var billigare än Elna men det gick inte. Sen fick jag ett bättre pris på Elnan hos SMD men var tvungen att spara lite till och nu blir det ingen alls. ![]() Ska maila GUR igen och kolla om Elna 444 där, kan ju ha tur ändå kanske. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Måste ha missat men vad står förkortningen GUR för en sajt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad är GUR sajt?
Såg ej att du svarat:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Mailade GUR och fick detta svar omgående.
Good Morning, Sadly we cannot send Janome/Elna machines to any of the Scandinavia Countries Apologies Thank you on behalf of GUR Sewing Machines Ltd. 162 Halesowen Street Blackheath B65 0ES Tel: 0121 561 5169 www.gursewingmachines.com Så janomes beslut är inget som bara skulle gälla SMD utan förmodligen alla återförsäljare i Storbritannien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
handla, utomlands |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:27.