![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Kul att ni också ska få er stoff&stil.
![]() Vi har också vår på fel sida stan, men det är väl bara bra, man sparar pengar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Haha, ja så är det ju! Jag får handla desto mer när jag kommer dit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Underbart! Fler tygbutiker här är alltid välkommet, framför allt för att få viss mångdfald...
Hur är de övriga butikerna jämfört med onlinebutiken? Har de mer saker eller är det identiskt med det som finns på nätet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
I Malmö som jag besök påminde om en tradionell lidlbutik full med tyger. Sortiment är mycket större i butiken än på nätet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
När jag besökte Stoff och Stil i Malmö i somras var det att som att komma till himmelriket, för en tygälskare som jag. Tänk att himmelriket kommer till min stad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Äntligen !!!
Fel sida av stan för mig med, men kan jag åka till IKEA , så kan jag ta mig till Stoff o Stil. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Yippie....även om jag bor i Västerås så kommer jag att åka till Stockholm för att att handla tyger, det får bli en utflykt nån lördag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
JA, va kul det ska bli!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:27.