![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag har gått och blivit småsjuk så har inte mycket energi över till annat än timmarna jag spenderar på labbet just nu.
Har inte heller fått symaskinen att börja fungera trots en massa skruvande och fixande av alla de slag så det blir inte heller någon tygbeställning för min del. Hoppas ni får en trevlig kväll imorgon! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har också drabbats av något, sitter på jobbet och nyser och är helt slut, tänkte bespara er eventuella virus
![]() Är fortfarande intresserad av tyg dock, har ni andra hittat något? Vem ska jag maila listan till? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hur gör du Jessica? Ska vi köra ändå eller avvakta tills nästa vecka?
Cecilia |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
En kollega till mej kommer med i kväll så jag kör på och pysslar som vanligt vid sju!
//Cecilia |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
F-låt att jag inte hört av mig, men barnens sjuka har nu
också hittat mig. Har legat helt däckad, inte ens orkat sitta i soffan och sticka!!Men nu är jag på G igen. Klipper till en One Piece till lilkillen! Hur blir det till veckan? Synd att jag bor så avigt till, annars kan vi gärna vara hos mig...Funderar på att ordna en hel dag el.dyl. efter jul... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det går bra att vara hos mej om ni vill?
Cecilia |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Känner mig piggare, kommer gärna och stickar lite då.
Är det någon mer som vill beställa från tyg.se? Har blivit lite uppskjutet men det kanske inte är någon annan som är intresserad? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:12.