![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tygbutiker i Thailand?
Hej!
Jag är rätt ny på detta forum men skulle vilja ha lite tips. Jag åker till Thailand den 26e för en vecka i Khao Lak och en vecka i Puket. Jag hoppas på att kunna hitta lite olika tyger för att sy barnkläder av och funderar därför om någon annan har varit där och kan tipsa om någon bra butik? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du vill hitta mycket tyger av varieerande slag måste du nog in till Phuket Town. Jag var där senast förra året i november. Det finns massor av tygaffärer inte så långt ifrån där Bus Terminal ligger. Ratsada Road heter den största gatan och även på tvärgatorna där ligger många. Ett tips är att köpa sarityger och använder till kläder.
Hade tänkt bifoga en karta på stan men det lyckades inte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Uppe Takuapa som ligger 3 mil norr om Khao Lak finns det 2 st cottonshop med massor av tyger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
barntyger, thailand |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:14.