![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Låter som en kul ide´
Men Jag skulle inte vilja ha något ätbart (fika/godis osv) i närheten när jag syr/handarbetar. Vill ha rena händer och ingen risk för spill/smullor/fläckar. Däremot en samlingsplats utan föda för syintresserade som kan hjälpa varandra och kanske tillochmed ställa ut verk/plagg tycker jag vore kul. Men då försvinner kanske lite av känslan du ville åt från bokkafe/internetcafe mm (tycker f.ö även datorn är en matfri zon) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mycket bra idé,fastän jag bor i Göteborg.
Stället kan ha två olika rum. I det ena äter/dricker man och i det andra sys det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det kan nog bli trevligt!
![]() Stockholm är stort. Var har du tänkt hålla till? Jag åker alltid med SL. Så det får inte ta för mycket tid att resa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Låter verkligen som en spännande ide. Och förslaget på två rum eller avgränsning mellan sydelen och fikadelen låter inte så dumt. Vore även mysigt med lite sy/handarbetsböcker i en hylla i fika delen. En annan fördel med att avgrända sy och fika delen är att symaksiner kan föra ett himla oväsen.
Det skulle även vara bra att ha ett större klippbord man skulle kunna hyra då många kanske bor i mindre lägenheter där det alltid är ett problem med yta att klippa på. Ska bli spännande att se vad resultatet blir. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Låter trevligt, håller med om att det måste finnas plats för fika.Man kanske bara vill komma in en stund på en kopp kaffe och prata en stund.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Låter som en mycket bra idé, speciellt om det är två rum!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det där med klippbord är något som jag skulle vara intresserad av och det finns faktiskt många personer som INTE har symaskin.
När det gäller cafébiten skulle jag rekommendera lokal vägg i vaägg med ett cafe och samarbeta |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:58.