![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Hmm..va svårt jag tycker det är att veta vilket garn man ska ha. Hur tänker ni när ni väljer? Om jag t.ex. till en tröja vill ha ett 100% ull garn, stickstorlek 5, 17*22m på 10*10cm, vad ska jag söka på då för att hitta, hur gör ni?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Tycker också det är svårt att hitta, tror knappt jag har sett något i 100% ull, mycket blandgarner. Det är nog bara att leta igenom wool-kategorin. Inte helt lättnavigerad sida tyvärr.
Nu ska jag in och titta på rean, spännande ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Igentligen är väl inte de viktiga att de är 100% ull. Hmm de är väl snarare tjockleken på garnet så att man vet att det räcker och så. Tänkte att jag skulle beställa till någon tröja o tråkigt om man får för lite. Vet inte alls hur jag ska tänka...får väl klura på de ikväll, lär ju sitta uppe hela natten
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Oj vad det är svårt! Finns så mycket. Måste fundera lite på vad som ska stickas innan det ränner iväg och blir hur mycket som helst
![]() När vill du ha våra listor Jessica? Skulle gärna hinna fundera lite innan jag spikar. Ska du sitta hela natten kanske det inte är någon fara ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Hmm kanske vid nio tiden?!?! Men skicka när du blir klar så blir de säkert bra..håller säkert på längre
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Skönt, då kan jag fundera på vad jag sks sticka några timmar till, du får min lista före nio.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Hos mej på torsdag?
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:41.

Hybrid-visning