![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Det låter som en bra plan. Blir nog bra att bolla lite ideer på torsdag också inför listan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kan inte vara med den här veckan heller, får ingen barnvakt
![]() Låter kanon med garnbeställningen, men kanske svårt att hänga på när jag inte kommer i morgon...? //Katrin |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Katrin: Vi tänkte beställa på tisdag (de har rea då). Så om du vill ha något kan du skicka ett mail till mig, blir de inte en allt för stor summa kan jag lägga ut och sen när jag ser vad allt går på kan du föra över va de kostar. Sidan vi ska beställa ifrån: http://www.yarn-paradise.com/ billigt garn, de är frakten som kostar känns de som
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej!
Funderar lite på beställningen och ser att de finns andra fraktsätt än dhl, verkar som det är dyrast, ska ja ta de som är billigast eller är de viktigt för er att de är dhl? Ska vi träffas på torsdag igen? Vi kan vara här om ni vill? //Jessica |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ta det billigaste om du frågar mig
![]() Torsdag hos dig låter bra. Klockan 19? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Billigaste passar mig också!
![]() Vilken adress bodde du på nu igen? //Cecilia |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Verkar som dhl kanske är billigast om man beställer mycket, men ja de visar sig, tar de billigaste!
Då ses vi hos mig vid sju på torsdag! Är de ok med bara te? Äter precis innan så för min del är jag inte så sugen..men om ni vill så fixar jag fika ![]() Bor på väktargatan 52c! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:47.