![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 | |
|
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ok, jag tror jag har sett det i verkliga livet, kommer bara inte ihag var. Sag just nar jag var in och titta pa Mola design att det var bomullsblandning i detta tyg. Ber om ursakt for mitt felbedomande. Mvh Marie.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Jag tycker att denna lurviga fleece hos Tygpyssling är ganska lik den du söker, om du inte redan hittat vad du letar efter.
http://www.tygpyssling.se/product_in...hen-olive.html Lycka till! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Jag har köpt sån jättemjuk och "långhårig" fleece både hos Stoff och stil (lyxfleece) och hos Ohlssons tyger inne i city. Fast hos Ohlssons hittade jag den i stuv-lådorna, så jag vet inte om de har den på rulle...!
Lycka till! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Hej!
jag har också letat på nätet efter fleece med lite mer "lugg". Jag sökte på google med följande sökord: cuddle fleece, wellness fleece, plush fleece, minky fleece, coral fleece, super souple fleece, fluffy fleece och teddy fleece. En riktig djungel......... ![]() Dessutom vill jag ha det i färgen light mauve........ ![]() Den fleece jag söker efter är samma typ av fleece som det finns bild på i Mina bilder (norgemönstrad hoodie vit och blå). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Beroende på hur mkt du behöver så kan man köpa filtar av detta som endel kallar coral fleece.
Finns bl.a på Rusta, ÖoB och Jysk (även sett på Bauhaus). Jag köpte en underbar lila filt på rea på Jysk, 50 kr. Ska sy en skön bolero att ha kyliga kvällar. ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Hej!
Jo jag vill bara informera er att jag hittade sådan där härlig fluffig supermjuk fleece. Jag hamnade på den tyska internetbutiken www.stoffe-und-kreatives.de och där hade de underbar fleece........Gå in och kika ![]() /Kristina |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:29.

Hybrid-visning