![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Åh så roligt Matilda! Självklart är du välkommen! : ) Säg bara till när du vill hänga på!
//Cecilia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Torsdag kl 19 hos mej? Någon som är intresserad denna vecka? Jag har äntligen kommit igång med min klänning! Har lite handsömnad på den som jag gärna gör i sällskap med andra.
//Cecilia |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kul att du har kommit igång! Jag kommer gärna på torsdag, om det fortfarande finns intresse skulle det vara kul att styra upp garnbeställningen. Har tittat en del på tisdagsrean och oj vad det lockar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag vill absolut beställa garn! Vi kan väl sätta ihop en gemensam beställning på torsdag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja jag tänkte försöka göra en lista på vad jag vill ha fast jag skulle nog vilja göre beställningen en tisdag med tanke på rean (den verkar vara varje tisdag). Antingen om vi träffas på tisdag också eller om det går att ta via mail eller msn kanske...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vi kan ju göra en lista så kan någon av oss beställa nästa tisdag? Eller vill du kolla på den aktuella dagen om något ligger på REA? Vart ligger webbshoppen? I vilket land? Hur länge är det tisdag? : )
Jag skulle kunna kolla i kväll när jag kommer hem vad jag vill ha men det är ju inte förrän efter sju så det kanske blir sent... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Går man in på "thank god it's tuesday" på hemsidan (rean
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:25.