![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Har ni bestämt tid och plats för denna vecka?
//Cecilia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Stina, har du mycket mössmönster? Är sugen på att sticka mössor men har inget roligt mönster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Inget bestämt för denna vecka. Jag har fortfarande lite smått kaos hemma tyvärr, vår lilla ommöblering eskalerade totalt! Någon annan?
Har du piggnat till Cecilia? Jag har en del mönster, kan ta med de jag har på torsdag om det blir något då. Älskar sidan ravelry.com, man behöver ett inlogg men det är gratis. Finns hur mycket mönster som helst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag är hur pigg som helst! Min vind står ju till förfogande om vi saknar lokal men jag hinner nog inte bulla upp fika som till premiärturen! : )
Ska kolla på den sidan efter lite inspiration! Ponchon är klar och premiäranvänd och det kändes bra. /C |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Inte behövs det något finfika, något att dricka gärna så är jag nöjd
![]() Men torsdag "som vanligt" då? Känns som en bra dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Torsdag funkar fint för mej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Funkar fint för mig med på torsdag, kommer gärna då. Tycker inte heller det behövs nå fika, men gärna lite te
![]() Samma tid? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:04.