![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ett förslag Tygaffären på Lagerströmsplatsen, liten men naggande god tygaffär. Har mycket trikå och velour.
Mera centralt ligger Gårda Textil på Kungsgatan, ovanför gamla Televerket. Ganska dyr dock! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Gårda textiler är störst och har jättestort utbud av främst naturfiber och har väldigt många festtyger.
Tygaffären är liten men mysig. ![]() Sedan har vi också Myrins textiler på övre husargatan med ganska ok priser båda hem och mode. Nykomlingen Stoff&stil ute i bäckebol. Då var det de butiker jag brukar besöka utöver secondhandsbutiker. (secondhand har mycket ojämn utbud så jag skippar det här) (med reserveration för att jag glömt något!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Stoff & Stil i Bäckebol har stora variationer av tyg med mycket låga priser(jag brukar inte skriva så om ett företag, men efter ett kort besök inne i affären måste jag säga vad jag tycker).
Det förvånade mig att i ett så stort köpcenter som Bäckebol finns en sådan affär med så låga priser och hög kvalité. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för svaren!
S&S är jag ju sugen på att besöka men tyvärr blir det nog lite knepigt med buss/spårvagn eftersom jag bara är där över en fredag och åker sedan hem på lördagen. Någon av de mer cenralt belägna ska jag nog försöka pricka in i alla fall.:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Affärerna i centrala stan har lite 1800-tals priser (de är dyra).
Ta buss 43 från Heden och på några få minuter är du vid bäckebol, för det är en express buss. Besök den affären! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det är inte alltid butikerna i stan är dyra. På Myrins och Affären så finns det tyger till ganska bra priser också.
Sedan är lokalhyrorna dyrare i stan också.. Gårda *är* dyrt men det är ändå värt att besöka pga utbudet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Stoff&Stils sortiment kan också köpas på deras webbutik.
Så extremt billiga tycker jag förresten inte att de är.... Stoff & Stil är en kedja med butik både i Malmö och i Danmark (vet ej var) www.stoffochstil.se/ |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:11.