![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Slipa kniv Alingsås
Prova hos Anders Ryding Husqvarna affär i Alingsås. Han brukar
lösa det mesta. Det är en mycket bra affär. alingsassymaskiner.se Där hittar du telefonnummer och adress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det blir dyrare att lämna in i symaskinsaffärer än att vända sig själv till ett sliperi.
Där jag har slipat min knivar, kan man skicka knivarna med post. Skickar med en länk http://www.slipkliniken.se/contents/sv/contactus.html Jag har varit mycket nöjd med dom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Du kan ju skicka iväg. Packa dom väl. Stället i Stockholm jag tipsade dig om, skickar tillbaka knivarna inom 48 timmar. Du får faktura. Mina overlock-knivar som dom har slipat har bara kostat ett par tior stycket.
Här har du länken igen. http://www.slipkliniken.se/contents/sv/d47.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag tackar för tipset!
Nu blev det så att jag slipade själv. Jag tog loss knivarna och kunde konstatera att jag nog har klippt av något för knivarna hade små hack. Fundera på om jag haft någon nål som legat kvar och där enbart spetsen hittat in under kniven. Hursomhelst så googlade vi lite på knivslipning av OL-knivar och insåg att finfint våtslippapper duger för slipning. Så vi körde på det knepet och det funkar jättebra, Jag ska köpa nya knivar ändå, men dessa funkar så länge. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:32.