![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tror nog jag tar och beställer en från singermachines och hoppas på det bästa!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
gunnelmargareta: Betalar man när man beställer eller betalar man senare mot faktura om man beställer från Singermachines?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hoppas det går bra att jag svarar.
![]() Du betalar med kort direkt när du beställer, 165 pund bör bli ca 1800kr med tanke på rådande kurs. Det vanligaste är att pengarna reserveras på kontot och sen dras den dagen varan skickas. Lycka till med köpet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja det är precis som sextiosexan säger. Hoppas du blir nöjd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har beställt min lady valet från singermachines och frakten till Sverige har gått bra. Men nu är den hos mitt lokalkontor och enligt trackningen så väntar de på instruktioner från mig för leverans. Men det sabla lokalkontoret har ju inte gett mig någon som helst lapp med kontaktuppgifter så jag har ju ingen naing om hur man skall få kontakt med dem...vad sjutton gör jag nu?
Provade att maila via hemsidan i trackniglänken igår men inget svar... /L |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Tröttsamt!! Min lady valet kom till sverige efter en vecka men Schenker lyckades slarva bort den. De hade ingen koll -sen kom nytt brev om att den fanns för avhämtning hos mitt postombud.! Trist att det inte fungerar i Sverige. Singermachines fungerar ju bra iallfall. Bara att ringa och tjata på folk. Hoppas det löser sig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:40.