![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tack Emilia men jag har instruktionsboken. Däremot så står det ingenting om just de knapparna..
Theresa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack alla som försökt att hjälpa mig. Nu har jag rengjort hela maskinen och provat än det ena än det andra. Den vill inte fungera.Uppläggningen går ok, men när man sedan för över tråden över nålarna så stickas inte den sista maskan av någon anledning.Tråden kommer upp före den sista nålen.Det spelar ingen roll var jag börjar.Likadant blir det åt andra hållet.
Trist ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kan du filma händelseförloppet? Då kan jag jämför med min och se vad jag kan lista ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej Linda!
Det är jag som varit i kontakt med dig tidigare. Du var då snäll och lade ut en film på din blogg. Jag har nu filmat händelseförloppet och mailat dig. Tack! Theresa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Äntligen!
Äntligen förstod jag vad jag gjorde för fel. När man stickat ett varv ska garnet ligga bakom skedarna. Mina ligger hela tiden framför. Jag får pilla upp nålarna och dra ner dem så att de hamnar bakom för varje gång. Nu ska jag sätta igång på allvar med att sticka och det ska bli så roligt. Tack alla!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hur gör man om man ska göra maskspänningen lösare? Gör man det på mataren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:19.