![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Handlat av Sewingworld. Fick stöta på någon gång och tror jag fick betala lite extra för frakten, men kolla trådar som redan beskriver det här innan och utan.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ursäkta trådkapningen..
leningrad, är du hemma? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Hej
Jag rekommenderar inte det. Jag fick till slut mina pengar från Paypal, efter Sewingworld hade sagt att de redan hade skickat varorna. De ljuger utan nåd. Men det finns dem som inte haft något problem med Sewingworld. Rekommenderar ett annat företag.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Någon som vet en annan bra sida som säljer Lady Valet och levererar till Sverige?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Jag köpte min första lady Valet förra hösten(2010) genom http://www.singermachines.co.uk/. Det fungerade alldeles utmärkt. Tror det tog en vecka eller två max innan den kom. Nu har jag precis beställt en ny eftersom jag behöver den andra storleken. Hoppas det fungerar lika bra. Märkte att det skiljer några pund på de olika ställena men det kan det ju vara värt bara det fungerar. Den jag precis har beställt går på 165 pund( ca 1600 kr) med frakten. Som sagt såg jag den 129 pund + frakt på en annan sida.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Tror nog jag tar och beställer en från singermachines och hoppas på det bästa!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Beställde oxå min lady valet från Sewingworld. Frakten blev något dyrare än vad sidan säger annars hade jag inga problem. Frakten tog ca tre veckor om jag inte minns fel, hade ingen mailkontakt med dom under tiden då jag beställt tidigare och visste att frakten brukade dra ut på tiden.
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:28.

Hybrid-visning