![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 | |
|
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Hade kontakt och dom var hur trevliga som helst och skulle öppna lagret bara för oss. Jo men ser vad man bedrar sig!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Jag har beställt därifrån flera gångar och har inte haft annat problem än att lastbilen körde till Växjö, så det tog ett par dagar ekstra innan jag fick mitt paket. Tygerna har det inte varit fel på.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Jag beställer av dom med jämna mellanrum. Jag har aldrig haft problem, vare sig med tyger eller leveranserna. Dom få gånger jag har mailat dom och undrat något, har jag alltid fått svar inom 24 tim.
Du verkar ha haft riktig otur. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Det är när det blir problem som agnarna skiljer sig från vetet så att säga. Det är klart att det är lätt att vara en god försäljare när allt blir rätt. Men när man har gjort fel och inte vill ersätta kunden för detta så visar man färg anser jag.
Man vet egentligen inte om en handlare är riktigt reko förräns man har haft något som blivit lite fel. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Har varit nåt småfel ibland med mina beställningar, uteblivit tyg odyl men har alltid fått ett bra bemötande och missade tyger skickade omgående.
Så tycker att dom skött sig bra även när det felat. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Jättetråkigt att TS fått sådana problem och ett sådant bemötande, men jag måste ändå sälla mig till skaran som beställt rätt mycket därifrån utan några som helst problem. Jag tycker abslut att länken ska finnas kvar!
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:34.

Hybrid-visning