![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tack för omtanken!
Du har helt rätt, man skall alltid vara på den säkra sidan när man handskar med el, olja och metall samtidigt. Jag har gjort sådant att jag kopplat bort motorn från symaskinen genom att ta av remmen. Inan jag är säker på att symaskinen snurrar problemfritt kommer jag inte koppla ihop motor och symaskinen. Jag tror att jag fixar den, men tack igen för din omtanke! Hälsningar /L |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om man undviker att fippla med högspänningsdelen och att olja överdrivet mkt i närheten av motorn så klarar man nog sig utan att bränna ner huset.
Sedan om motorn själv är slut så får man nog ta vidare med sydoktorn men om man ser att maskineriet är ihopgeggad helt oberoende av motorn så kan man ju testa att få igång den själv. Lite sunt förnuft går bra och inte tvinga så pass att det bänds ur form/går sönder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja, det är exakt så som du säger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:24.