![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Om vi kan låna en lokal och tar med symaskiner så tycker jag att det är bra med en heldag (lördag eller söndag) kanske en gång i månaden. Sen kan det vara trevligt med "typ" stick kafe någon kväll varannan vecka eller oftare, men vi måste bli flera om det ska funka.
// Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Om jag bokar lokalen (kostnadsfritt) en söndag i september, är det då några som är intresserade av att komma? Jag bor som sagt var i centrala Kungälv. Blir det några svar på detta så hör jag av mig om adress och vägbeskrivning. Vi Hörs Viola |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det låter jättebra med lokal
![]() Jag kommer gärna. Är det någon speciell söndag du har tänkt på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
nej, jag ville kolla om det fanns intresse, men det verkar inte så stort. Vi bör ju vara fler än 2 tycker jag. Om vi blir 3-4 stycken så kan vi ju komma överens om en söndag framöver.Det är du och Gungner som har visat intresse, men Gungner har inte hört av sig igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag är intresserad, bor i partille
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vad kul att du är intresserad, trots att det är så länge sedan frågan kom upp. Tyvärr har det inte blivit något av ännu för ingen verkade intresserad, men kan vi få ihop några personer så tar jag självklart tag i det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ok jag finns här så länge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:05.