![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 411
|
Hejs, jag är nog eg inte till nån större hjälp med valet
meeen, jag lärde mej faktiskt av maken(!) att om möjligt också kika & läsa i manualer/instruktionsböcker "i förväg" på alla ev större inköp man önskar göra. Nu är jag osäker på hur generösa olika symaskinsfabrikanter är med att lägga ut manualer i allmänhet,och orkar inte leta runt efter "alla" just nu. Men Brother gör det i alla fall, på samtliga språk/länder som modellen har sålts/säljs i. De har också väldigt utförliga manualer med sytips och förklaringar. Man kan söka Brothers manualer här; http://welcome.solutions.brother.com...=en&titleid=36 & Här är direkt till 10.an du funderar på; http://welcome.solutions.brother.com...ns10ug02sv.pdf |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem sedan: jul 2011
Inlägg: 21
|
Ja det var ju ett bra tips, att läsa bruksanvisningarna innan köp - tack
![]() Någon annan som har åsikter kring de maskiner jag länkade till? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem sedan: jul 2011
Inlägg: 21
|
Eller vad tror ni om den här? http://www.symaskinswebbshoppen.se/P...%2cProductName
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Medlem sedan: apr 2011
Inlägg: 243
|
Symaskin för nybörjare
Citat:
De som står bakom internetbutiken Nicklas med flera har flera Husqvarnabutiker bl a en i Göteborg där jag köpte min senaste maskin. Jag är jättenöjd med deras råd och service, de är väldigt duktiga slå en signal numret finns på hemsidan så kan de råda dig och ge för- och nackdelar med olika maskiner utifrån dina behov. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 411
|
Har du sett recensionen av Singern här på sysidan;
http://www.sysidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=1613 Ingen kan ju välja åt dej, men 2 995 är onekligen ett bra pris för de funktioner o de sömmar den har. Kika på fler bilder av maskinen här (om du vill): http://www.sewingmachinesplus.com/sing-7256-fs.php |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem sedan: jul 2011
Inlägg: 21
|
Tack för alla fina råd jag fått. Kanske satsar på den sistnämda maskinen
Om den inte känns bra får väl ev byta lite längre fram när jag känt in mig i hur/vad jag ska sy ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem sedan: dec 2009
Inlägg: 203
|
Hoppas du blir nöjd med ditt val! Jag har en Singer sen 18 år tillbaka och är supernöjd!
![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:57.







Hybrid-visning
