![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Båtdynor
Har fått en förfrågan om att klä om befintliga båtdynor. Har ingen aning om vad jag skall debitera för arbetet, alltså exkl. själva tyget. Någon som gjort något liknande?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har klätt många båtdynor.
Utgå vad Du vill ha per timme. Ta tid på hur lång tid det tar per dyna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jadå.har själv båt och har även sytt dynor till andras båtar .Du måste ta tim peng med tanke på att det är olika form och utseende på dynorna.Och när det gäller timpeng får du fundera själv hur du vill lägga upp det.Är du kunnig inom området så vet du säkert.lycka till
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Båtdynor
Tack för att ni svarat. Får fundera på timpenning. Det är bara så himla svårt att värdera sitt eget arbete - Jantelagen?!?!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag klädde om dynor till husvagnar och tog 500 kr per dyna. En del svängda hörndynor tog jag 750 kr för. Vet att det var billigt med tanke på tiden det tog och helvetet att dra på tyget. Kom på att det gick lättare med gladpac mellan medans jag drog över tyget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:35.