![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Idag kom min Elna 444 från SMD. Beställde även extra pressarfötter till den så det blir till att testprova senare idag. Fick med 12 st trådrullar i vit, oblekt och svart, 5 saxar, 5 pkt nålar (10st totalt) sprätt och måttband.
MIn fråga är, hur är tråden från SMD? Ni som köpt därifrån kan säkert svara på frågan. Vill rekommendera Russel, vilken klippa han är. Tråkade ut honom med frågor och han svarade snabbt och vänligt på alla. Leveransen tog 4 dgr (beställde i söndags). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis till köpet!
Jag gillar oxå Russel, mycket trevlig och hjälpsam oavsett vilka korkade frågor man ställer. ![]() Till min Brother overlock funkade tråden bra, har inga problem haft med den alls. Vet att en del tycker tråden är kass men tror det beror på maskinen och vad den gillar. Senast redigerad av sextiosexan den 2011-07-21 klockan 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
elna 444, janome 1000cpx, smd, tråd |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:05.