![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: mar 2011
Inlägg: 384
|
Prova stt tvätta tyget innan du bestämmer dig. Jag hade nyligen ett tyg som jag trodde var för stelt, men så tvättade och tumlade jag det och det är mjukt och skönt och passar nu till den klänning jag tänkt mig.
Fördelen med att tvätta är också att tyget krymper och du slipper obehagliga överraskningar sedan. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 983
|
Ta det lugnt med tumlingen bara - det ser ut att vara tryck på tyget.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem sedan: jan 2010
Inlägg: 25
|
Tyget är nu tvättat så jag väntar på att det ska torka, så får jag se hur det känns då. Jag brukar alltid tvätta tyg innan de används. Dock inte tumling, vilket mest beror på att vi inte har en torktumlare
![]() |
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| kjol, linlook, tyg |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:41.







Hybrid-visning
