![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Vill någon ha denna ?
Den passar inte till mina janome maskiner. Jag tror att jag köpte den för 15 år sedan då hade jag husqvarna. Så bara hör av er så skickar jag den till någon som kan ha nytta av den.
Jag har ingen bruksanvisning. Senast redigerad av wowa den 2011-05-20 klockan 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
På vilket sätt passar den inte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den passar inte till pressarfoten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ah så Janome har annan system, trodde de körde med normal low shank-fäste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
WOWA
Ta och kontrollera om det finns att köpa en fotomvandlare till din Janomemaskin. Om det inte finns eller du vill göra det... Så jag kan köpa den av dig om du vill. Det skulle vara en perfekt present ge bort till en syvän till mig. Du kan maila mig genom att gå in på min sida ochi den högra rutan kontakta meddlem. Det vore fantastiskt bra om jag kunde få göra det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Gumpan 58 du får den av mig skriv till mig så jag får din address så skickar jag den....Jag vet ju inte om den är fullständig har ingen bruksanvissning så där för vill jag inte ha betalt för den. Jag tycker dock att det är roligt att den kan komma till annväning och någon annan får glädeje av den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:31.