![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Låter som jag definitivt ska skaffa en nystmaskin... Hade inte ens tänkt på att man kunde nysta ihop två trådar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag köpte min nystmaskin (manuell) från E-bay. Ett riktigt kap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ibland tar det några dagar, men ibland går det fortare än inom Sverige! Just nu väntar jag på ett pom-pom band som skickats från England samt en påse med cellplastkulor som jag har beställt från Hornbach. Cellplasten är inrikes och jag tror den kommer att ta längre tid.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Fick den igår och gjorde iordning 3 nystan av det som var kvar på konen jag höll på med (lindade upp det på min garnvinda först, fast det kanske inte var nödvändigt). Första nystanet blev perfekt när jag stickade med det i maskinens garnhållare. Men i morse bytte jag till andra nystanet och det verkar vara för hårt nystat så jag måste hjälpa maskinen att dra :-( . Funderar på vad jag gjorde annorlunda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:18.