![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag har ingen erfarenhet av den maskinen.
Lägg hellre på några tusenlappar och köp en maskin i en symaskinsbutik. En billig maskin håller troligtvis inte så länge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
Jag har inte möjlighet att lägga de pengarna på en maskin just nu, utan behöver en som jag kan ha så länge, därav frågon om just den här från Singer som är på extrapris nästa vecka. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
På den nivån pengar så är det nog värsta sorten budgetmaskin.
Om man inte har mycket pengar att lägga ut tycker jag att man ska gå till en riktig symaskinsbutik som säljer beg symaskiner och be om att få provsy några ordentligt. Jag rekommderar inte att köpa beg från privatpersoner (eller ställen som inte servar maskiner och har garanti). Från en butik får man garanti och också en maskin som fått service. Och alltid provsy innan köp. Äldre symaskiner är ofta bättre än nya. Och man kan köpa en mer avancerad symaskin för "samma pengar" som en ny budgetmaskin och då förstår man varför det är bättre att köpa beg om man inte har mycket pengar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:16.