![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nu har Elins toktäcke åkt vidare till Bandhagen.
Nu har jag inget block hemma hos mig. Tomt. /ann-zickzack |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Tack ElisabethS och zickzack. Nu ser det ut så här: Trikken--------------- 0 block: har inget block ElisabethS ----------- 1 block: har VILLSYS block,(har skickat ZICKZACKS block) Villsy----------------- 0 block: har inget block zickzack-------------- 0 block: (har skickat Elin.M.s block) Syofta--------------- 2 block: har RAES block, har ELISABETHS block Elin.M.----------------0 block: har inget block Trugen--------------- 1 block: har TRIKKENS block Rae-------------------0 block: har INGET block Det är dags att skicka vidare: Villsys block till Villsy (ElisabethS) ElisabethS block till Elin.M. (Syofta) De lovar visst varmare... Vi får väl se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej alla glada toktäckeskarusellare!
Idag låg det något spännande i min brevlåda, Elins block. Och i helgen blir det spännande för Elin, för då blir det en "special delivery". Avslöjar inte mer just nu ![]() Hoppas verkligen ingen orkar vara ledsen för det inte blev något block från mig, men vill inte belasta er med varför det tyvärr inte kunde bli så. Kämpar med/mot mina leder. Nu är det i alla fall vår och grönt, så nu ska vi alla glädja oss ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ska bli spännande med specialleverans!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nu har jag varit o lämnat Raes block och Elins eget till Elin.
(Elisbeths kommer lite senare, det råkade bli glömt hos en väninna!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Karusellen har snurrat ett varv och mitt bidrag har kommit hem igen. Blocket – som ju ska bli en väska- har blivit fantastiskt fint och jag vill tacka er alla som har hjälpt Mäster Skräddare på hans resa. Om ni letar rätt på bilden så ser ni att det bidde inte bara en tumme!
Och lite skoj har jag kvar för Alice är på besök och Olle lufsar också runt här i krokarna… Kram till er alla! /Elin.M. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det låter spännande...det ska bli kul att se bilder.
Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:07.