![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tack för de orden. De värmde i kylan som svepte in idag!
/Elin.M. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Elin,
Jag håller med Trikken...du gär ett jätte job ...och jag vet av egna erfarenhet ![]() Hoppas att det sätter fart igen och vi får färdig alla block innan sommaren. Tack igen! Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu har Nils tröttnat på Uppland och fortsatt sin resa till Villsy.
Fortsätter nu med Madicken men saknade frimärken så det får jag köpa i morgon. Hälsar Elisabeth från ett kallt och blåsigt NordUppland |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu har Elins toktäcke åkt vidare till Bandhagen.
Nu har jag inget block hemma hos mig. Tomt. /ann-zickzack |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Tack ElisabethS och zickzack. Nu ser det ut så här: Trikken--------------- 0 block: har inget block ElisabethS ----------- 1 block: har VILLSYS block,(har skickat ZICKZACKS block) Villsy----------------- 0 block: har inget block zickzack-------------- 0 block: (har skickat Elin.M.s block) Syofta--------------- 2 block: har RAES block, har ELISABETHS block Elin.M.----------------0 block: har inget block Trugen--------------- 1 block: har TRIKKENS block Rae-------------------0 block: har INGET block Det är dags att skicka vidare: Villsys block till Villsy (ElisabethS) ElisabethS block till Elin.M. (Syofta) De lovar visst varmare... Vi får väl se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej alla glada toktäckeskarusellare!
Idag låg det något spännande i min brevlåda, Elins block. Och i helgen blir det spännande för Elin, för då blir det en "special delivery". Avslöjar inte mer just nu ![]() Hoppas verkligen ingen orkar vara ledsen för det inte blev något block från mig, men vill inte belasta er med varför det tyvärr inte kunde bli så. Kämpar med/mot mina leder. Nu är det i alla fall vår och grönt, så nu ska vi alla glädja oss ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ska bli spännande med specialleverans!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Vårhälsningar - snudd på sommarhälsningar idag - till alla i karusellen ![]() // Villsy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Nej nu blir jag lite orolig. Kan zickzacks block ligga kvar i någon gömma därhemma hos dig ElisabethS?
/Elin |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Nu blir jag också bekymrad över Nisses färd tillbaka hemåt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
SLUT PÅ BEKYMMER!!!
Nils har landat! ![]() Letar fram den TJOCKA boken som jag köpt för 100år sedan men aldrig öppnat. Nu har jag en anledning så god som någon. Gissa vilket landskap jag tänker på ![]() // Villsy |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:24.