![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej
Se till så att alla mönster du använder passar ihop. Detta sparar massor av tid i sömnaden. Detta kan tyckas självklart men jag fick aldrig lära mig det på min sömnadsgymnasie utbildning. Mät alla delar som skall sys ihop så att de är lika långa. Vet du att allt passar ihop kan du sluta med att nåla i 95% av fallen vanliga hobbysömmerskor nålar. I riktig produktion är nålar nästan obefintliga! Sy du långa sträckor så sätter du ut stämmhack på sträckan istället för att nåla. Detta är mitt bästa tips för att sy mer effektivt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ok. Tack
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Jag skulle rekommedera att du läser på www.fashion-incubator.com. Hon går igenom mycket kring hur man gör i industrin och det finns ännu mer i boken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ok! Tack!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Det lär med största sannolikhet även finnas tonvis med instruktionsvideos på Youutbe, där hittar man i stort sett allt. :-). Lycka till med skapandet! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:27.