![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag brukar köpa en snygg nyckelring och sätta dit. Ibland har man ju tom sådana liggande i nån låda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hm.. låter ju onekligen intressant- men frågan är om min man tycker det också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ett alternativ till en mindre nyckelring är att - gör en egen
träns av knapphålstråd för hand - precis som till en skärphälla, vik på mitten och dra igenom hålet där kläppen suttit. Har du overlock så är det väldigt enkelt - kör en längd av en 4-trådig kedja i samma färg som blixtlåset, fäst ihop kedjan och lägg den dubbelt i kläppen och säkra den med en knop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag köpte en sådan på Citygross i Bromma, förvisso för ett tag sedan...
Minns inte märket, tror det var "falk". Jag har för mej att dom har en del sybehör kvar fortfarande! Lycka till!! //Lotta |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Gunillas Hemsybutik i Trelleborg har sådana. Hennes adress finns på husqv hemsida bland återförsäljare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
I Göteborg säljer Knapp-Carlsson sådant. Lite olika utseende också. Jag köpte en ring när jag ville ha retrostil.
![]() Jag är säker på att du kan hitta online också. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Inte riktigt vad du söker,
men kanske ett lite annorlunda tips; Vi har i våra "vandrings"-jackor satt såna här i dragkedjorna; http://www.getout.se/sv/artiklar/kompass-zip.html http://www.getout.se/sv/artiklar/termo-zip.html ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:31.