Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2011-03-09, 09:12   #1
ms_wiz ms_wiz är inte uppkopplad

Jag har köpt separat "taggiga" respektive "mjuka" kardborreband i flera olika tygaffärer/sybehörsaffärer i olika städer. Det har inte varit några problem och dessutom inte särskilt dyrt. Nu kanske du inte har någon sådan affär i din närhet? Man kan kanske också tänka sig att möbeltapetserare har kardborreband hemma?
I Växjö har jag hittat en butik som har det mesta i sybehörsväg, kan vara lönt att ringa till dem!
http://www.ronnyssymaskiner.se/hem.html
Lycka till! Hälsn. Anneli
ms_wiz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 09:36   #2
dreamcatcher dreamcatcher är inte uppkopplad

Citat:
ms_wiz skrev: Visa inlägg
Jag har köpt separat "taggiga" respektive "mjuka" kardborreband i flera olika tygaffärer/sybehörsaffärer i olika städer. Det har inte varit några problem och dessutom inte särskilt dyrt. Nu kanske du inte har någon sådan affär i din närhet? Man kan kanske också tänka sig att möbeltapetserare har kardborreband hemma?
I Växjö har jag hittat en butik som har det mesta i sybehörsväg, kan vara lönt att ringa till dem!
http://www.ronnyssymaskiner.se/hem.html
Lycka till! Hälsn. Anneli
Tack för tipset...mend et är inte riktigt det jag söker. Jag vet att man kan köpa de två banden separat och jag har sådana butiker i närheten. ...men barnden är tyvärr alldeles för smala. Det jag söker är den mjuka delen i så pass brett format att jag kan klippa ut mönsterdelar i det. En bredd på 40cm eller så skulle vara väldigt bra.
dreamcatcher är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:32.