![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag beställde overlock Brother 3034D Jag beställde min i söndags(glömde att skriva det innan)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag beställde en Janome Easy Jeans i fredags men efter att läst lite här på sidan så är jag rädd att jag inte får någon
![]() Har därför börjat fundera på andra alternativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Varför tror du det??????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Om jag inte fattat fel så får inte SMD sälja Janome till Sverige längre pga att den nordiska återförsäljaren klagat.
Jag har ännu inte fått någon bekräftelse på att maskinen är skickad så jag har skickat ett mejl och frågat vad som händer. Hoppas på svar snabbt.Vill ju veta om jag får den eller inte så att jag i värsta fall kan beställa något annat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Rätt, ingen mer Janome får skickas till Sverige. Jag ringde innan jag beställde min Babylock och Janome försöker nu få leveransförbud till resten av Europa också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Fick ett mejl från dem alldeles nyss om att de inte får leverera Janome till Sverige, Danmark och Norge.
Jaha, inte tänker jag då köpa Janome i Sverige för mycket mer pengar. Blir nog en Pfaff istället. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag mailade SMD för att fråga om de skickar med adapter (vilket de gör) och fick då svaret att "min" maskin fanns i lager. Så man kan ju maila innan och fråga. Fick snabbt svar!
En fråga till er som fått leverans: vad händer om man inte är hemma när de kommer? Ställer de symaskinen i trappuppgången (bor i lgh)? Känns ju inte så säkert. Jag jobbar på dagarna men vill helst inte få den till jobbet heller och behöva släpa hem den... Men det kanske är bäst? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:40.