![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag ska kolla på mitt Konsum imorgon för bra saxar hittar man inte varje dag. Tack för tipset!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Oj, jag ser att man kan missuppfatta det jag skrev här innan... Förlåt.
Jag menar att det verkligen är ett jättebra fynd. Om man köper billiga saxar på IKEA kan man på sin höjd ha dem till att öppna falukorvspaket med och man kan inte ens klippa av en tråd med bra resultat. Billiga saxar som verkligen fungerar är rena drömmen. Jag har två orangea tygsaxar från Fiskars. Alla barn har hela sitt liv vetat att man absolut inte får klippa NÅGOT annat med. Så döttrarna vågar inte ens använda de orangea saxarna från IKEA eftersom dom inte är riktigt säkra på vilken sax som är vilken. Dom har lite respekt för mig i alla fall ![]() Hälsn. Anneli |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har köpt dom på Coop i Uppsala. Funderar på att köpa flera....hahahaha...ha galen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
På tal om saxfynd så är min favorittygsax från IKEA. Den som följer med i deras lilla syask. Förvånandsvärt bra =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag har oxå IKEAS Tygsax tycker den är jättebra
har själv problem att hålla koll på mina saxar i syrummer rätt vad det är så ska man klippa ut nått mönster i mönsterpapper jag har därför knutit fast ett sidenband i min tygsax då reagerar jag direkt om jag tatt fel sax ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har en sån coopsax, den största. Fick den av mamma för flera år sen och den är jättebra! Jag har aldrig klippt något annat än tyg med den! Nu har jag fått ett litet hack i den vet inte vad det langa varit så jag kanske ska passa på att köpa mig en ny!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:23.