![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Jag har också köpt från england, det var en overlockmaskin. Det är många från sysidan som köper symaskiner från england och det är inga problem att få dom att fungera. Det enda är att deras stickontakt ser anorlunda ut, vissa företag skickar med en adapter. Jag handlade från sewingmachine direkt. Beställde min symaskin en fredagseftermiddag vid 17 snåret. Symaskinen lämnade företaget en halvtimme senare. På onsdagen hade jag min maskin.
Dessutom fick jag massor med tråd, saxar måttband m.m. på köpet. Nackdelen är att man inte har någon service på nära håll, inte heller får man någon utbildning på maskinen. Ska man utnyttja garanti så måste man skicka maskinen till england. Till en del symaskiner följer en dvd film om hur den fungerar. Men du kan kolla om det finns filmer om din maskin på youtube.com. På youtube kan du lära dig mycket som sömnad, det finns massor med jättebra filmer som förklara hur man gör. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Tack för snabba, vänliga och upplysande svar! Nu känns det inte riktigt så "farligt" att handla från England.
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Det blev en Pfaff från http://www.sewingmachines.co.uk/! Det verkade vara en väldigt seriös och bra firma. Nu längtar jag bara efter att den ska komma fram till sitt nya hem.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Gratulerar!
Jag har köpt två maskiner från samma butik och är jättenöjd. Bra service och snabb leverans. Väldigt seriösa! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Beställde du idag, så kan du troligtvis sy nästa helg. Så det är bara göra iordning en plats för den, ladda upp med tyger, klippa till. Så du kan sy direkt när den kommer.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Grattis med ny maskin!
![]() Jag har oxå köpt mina två maskiner ifrån SMD...& servicen är kanon! Russel gör allt för att man ska vara en nöjd kund! ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Får man med adapter automatiskt eller är det något man ber om? Är det gratis frakt?
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:55.

Hybrid-visning