![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Hej! Nu har jag tråkiga nyheter. Trugens block verkar ha kommit helt på villovägar. Jag har sökt Caija flera gånger de senaste veckorna men bara talat med telefonsvarare. Trugen; Skulle du hinna/vilja sy ett nytt block? (Och har du fått Villsys block som jag skickade i måndags?) Vänliga hälsningar /Elin Nuläget: Trikken-------------- 2 block: har ELIN.M.s block, har ZICKZACKS block Elisabeth ------------ 2 block:har ett nytt ELISABETHS block på gång, har RAES block, Villsy----------------- 0 block: har INGET block zickzack------------- 1 block: har TRIKKENS block Syofta--------------- 1 block: har sitt SYOFTAS block Elin.M.--------------- 0 block: har INGET block, har postat VILLSYS block Trugen--------------- 0 block: har INGET block Caija----------------- ? Rae------------------- 0 block: har INGET block |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej syvänner!
Jag är ledsen att jag blivit så sen med framförallt Elins block, men nu är det klart och går med posten i morgon måndag. Brevlådan är tyvärr tömd för idag.Det var verkligen ett roligt och fint block, ja det är alla föresten! Skånehälsningar till er alla! Trikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den 7 januari postade Caija Trugens block. Det har ännu inte nått Rae så vi får förmoda att det snurrar runt därute tillsammans med ElisabethS block. Jag som hittills har litat fullt och fast på posten, tom skickat pengar i kuvert utan att oroa mig särskilt, inser nu att jag har haft en väldig tur… Vi får väl höra nu vad Trugen säger om hur hon vill fortsätta. Just nu finns Villsys block hos henne.
God Kväll! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Angående Posten:
För några år sedan fick jag ett brev 3 veckor senare än alla andra från en förening, fast det var ett tjockt och fint kuvert. Jag har också fått brev som gått runt i Sverige, kunde man se på flera olika stämplar från olika landsändar. Jag har läst info från Posten att de inte längre bryr sig om att dela ut post som är felfrankerad. Därför väger jag nu varenda litet brev noga, det är pilligt men jag vill inte riskera nåt, och så tittar jag efter flera gånger att jag satt på frimärket. Tycker de är alltför hårda i detta, mänskliga faktorn gör att man kan missa saker, tänk på gamla personer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag fick ej iväg mitt block som jag skrev. Hade för avsikt att lägga det på lådan men det hände något som gjorde att jag aldrig kom iväg. Sen har brevet legat i bilens baksäte och jag glömde av det totalt. I dag åkte jag och handlade och då såg jag ett vitt litet kuvert och blev röd om kinderna. Uj så fräckt av mig att lura er så där. Och du stackars Villsy som gått och väntat och väntat. Men nu är det iväg och du har det säkert senast fredag. Får jag hoppas. men jag vägde brevet och portot ska vara rätt.
Däremot så har jag fått ett block i lådan i dag. Det var nog den häftigaste hittills. Jag älskar alla kreativa människor. Så härligt och så stimulerande Fortsätt skapa, sluta aldrig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Det är roligt att vara kreativ tillsammans. Trots att vi inte ens träffats så funkar det... Trugen hälsar att hon gärna fortsätter sy på blocken som kommer farandes i karusellen men att hon står över att sy ett nytt eget. Elisabeth: Kul att du är "på banan" igen. Fattade jag rätt om jag tror att det var ditt eget block du skickade vidare, eller var det Raes? Åsa: Hur ser dina planer ut? Solong! /Elin |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Jag dyker ner i sysskrinet och fantiserar villt ![]() Nu ska här "sömas". Hälsningar från ett mycket snöigt Hälsingland! // Villsy |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:16.