![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Vårt hus heter Berga
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Alla alias jag kunde komma på var upptagna när jag skulle försöka skapa ett konto på en site jag inte minns vilken det var. Till slut blev det Graystone, för att jag bodde på Gråstensvägen då. Sedan har Graystone följt med till diverse ställen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tua för jag heter Turid och älskar delfiner därav delfintua
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag blev Leningrad en gång i tiden av min stora respekt för det ryska folket och att de befriade Europa från nazismen en gång i tiden.
Idag är det få som vare sig vet detta, eller vill veta varför jag på andra forum antigit nicket Soundbrigade, vilket var tänkt att vara namnet på en firma jag ville starta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Mitt namn Shania har jag tagit efter min hund som jag hade en tid. En underbart vacker och snäll rottweiler som jag döpte till Shani. Var tvungen att placera om honom. Saknar honom mycket. Till hans namn la jag ett a, därav Shania.
Ha en bra dag Shania (Barbro) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag heter Chery därför att jag i mina tonår kallades för Cherie av min dåvarande pojkvän. När jag sedan gick datorutbildning och vi skulle lära oss utifrån ett låtsasföretag så hade jag återupptagit kontakten med denna killen. Han förslog då att kalla företaget för Chery design. När jag sen gick företagsutbildning var det tänkt att företaget skulle heta Design Chery. Nu blev det tyvärr inget företag, men namnet har jag behållt i allt jag gör på hobbynivå, eftersom folk förknippar mig med det namnet och jag trivs med det. En bekant sa en gång till mig att om man googlade på det namnet så skulle det säkert komma upp en massa snusk, men när jag googlade så visade det sig att det enda som kom upp var ett bilmärke.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Åhå, då är vi två icke-företagande företagare ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:00.