![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#2 |
|
Vilket roligt tyg!
![]() Vad du ska göra av den? Hm... Jag tycker alla gånger att du ska kvilta... på något vis... så att det blir lite 3-D. Katterna tittar ut genom små fönster ![]() ![]() Jag tror att du ska hålla det i svart/vitt/grått... och så lite rött då förstås... så att katterna inte "bleknar" när de hamnar intill en massa färger. Jag skulle blanda "kattiga" material - sammet (absolut!.. och svart), något blankt och något persikolent (typ fuskmocka). Det blir ett jättefint tv-täcke att ha när du kryper upp i soffan och tittar på någon trevlig film! ![]() http://www.youtube.com/watch?v=DvXUvKIzYZY Du kunde placera katterna - antingen i rutorna (där hon som visar har placerat blommigt tyg ... eller, vilket jag tror blir trevligast, i mellanrummen mellan rutorna. Man syr ju ihop flera. I x-skarven (på det gröna tyget) mellan fyra delar blir det ju plats för en kissemiss. Det behöver inte vara katter i alla "fönster" - sprid ut dem, tycker jag. Senast redigerad av dreamcatcher den 2011-01-20 klockan 08:23. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:10.