![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Du måste ta skruva upp maskinen. Ta och fotografera allt eftersom du tar lös delarna så att du vet hur de suttit.
Det verkar som som det är i överföringen från spolningen till handhjulet som behöver petas till. Alternativt att remmen har gått av. Ta och fota hur det ser ut så kan du sedan lägga ut bilderna så att det är möjligt att se. Ska försöka gå ut senare ikväll och titta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu har jag löst problemet själv (tror jag), jag vände helt enkelt på det innersta hjulet och då fick handhjulet mer kontakt med det, verkar det som. Enligt bilden jag länkade satt det innersta hjulet rätt redan från början men när jag satte det fel så löste sig problemet... hoppas det går att sy också bara.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja, vad bra, håller tummarna. Det går inte att se när maskinen
står i väskan. SBS-fel är de vanligaste och de mest lärorika. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:29.