![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#2 |
|
Jag är hobbysömmerska till mina barn, precis som du, och har haft min Cover Pro i två månader, så ta inte mitt omdöme på alltför stort allvar. Nästa vecka kanske jag skriver och klagar och sliter mitt hår
![]() Hur som helst - jag är mycket nöjd hittills. När jag läste runt om CP:n var det hoppstygn som verkade vara det största problemet och jag har ännu inte haft ett enda trots att jag använt maskinen en hel del. Jag har en Bernina 1030 och den är toppen, men den kan inte göra det CP:n gör på långa vägar. Jag upplever att det är olika användningsområden för dessa maskiner, men å anda sidan är det ganska många som upplever att det fungerar bra att sy med tvillingnål med vanlig maskin. Det kanske beror på vilken maskin man har. Hoppas att du får feedback från någon mer, som haft sin maskin längre. Hälsn. Anette |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:45.