![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hejsan! Jag postar till Rae i morgon. men försäkerhets skull skriver jag när det väl är gjort.
Annika (trugen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hejsan!
Tyvärr måste jag erkänna att jag glömde lägga blocket i brevlådan idag. ![]() Jag gör ett nytt fösök i morgon. Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Trugen här!
nu har jag lagt Zickzack´s block på "lådan" för att gå vidare. Hur går det? det verkar lite trögt eller? Ha de gott alla! ps har ni sett de blir längre dagar ![]() Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Otroligt! Zickzack's fina block kom idag. Nu att tänka till lite.
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Och, nu är mitt arbete på ZickZacks block färdig. Jag har laddat upp en bild, så om du inte vill se, ZickZack, får du blunda
![]() Den går med posten imorogon. Jag kommer att resa bort några dagar, så jag skickar den med en gång. Hälsningar Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Lördagsutdelning!
Igår fick jag Villsys block. På det finns några av de avsnitt/företeelser som ger denna "berättelse" sin stora charm nu broderade. Och det finns så mycket kvar att inspireras av! Nu ska här sys! /Elin |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja, jag tog en lördagspromenad igår ända till Elins brevlåda
![]() Skönt att kunna promenera igen, fast jag hade både krycka, knästöd och broddar på skorna! Jag har ju varit så krasslig så jag är lite försenad med allt, hoppas ni står ut med det! Nu är det bättre, men inte helt bra, allt tar längre tid. Nu ska jag kolla om jag kan hitta senaste fotot från Toktäckeskarusellen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej
Igår kom Zick Zacks block till Skåne. Jag ska nu ta mig själv i kragen och jobba på under helgen så att bägge blocken kan flyga vidare så snart som möjligt. Trikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag har bara haft ett enda block på besök hos mig, och det var jättelänge sedan! Nu börjar jag bli riktigt orolig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:25.