![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Förlåt om jag lånar tråden lite. Jag har kikat på sewingmaschines.co.uk och undrar om de är "gröna", med "gröna" menar jag om man får sin maskin, att det inte är en lurendrejeri sida? Kommer ju inte att köpa en Janome, men har kollat lite på Brother DS-120 och ett av deras egna märken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Är inte det Sewingmachines Direct? Många här har handlat där och firman är "grön". Det är dom som är SMD om du läser i tråden här.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har ringt och pratat med dem idag då jag (fortfarande) funderar på overlock och passade då på att fråga om Janome och leveranser till Sverige. Janome har nu bestämt att de får bara leverera maskiner inom Storbritannien, inga andra länder. Usch och fy!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vi borde ta upp det i någon media.. eller något som helst.. Plus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ingen Elna mer från England
Frågade ang min Elna som jag köpte därifrån för ett år sedan och fick bla. detta svar. Elna och Janome är ju samma maskiner.
"Also, can you please mention on your forums that unfortunately, similar to the Janome brand and for the same reasons, we are no longer able to supply Elna branded machines to customers in Sweden, Denmark and Norway. Thank you. Kind regards, Russell www.sewingmachines.co.uk" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vilka jäkla hemska idiotföretag som tror de kan kringgå EU:s regler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Håller med dig det ska ju vara fri handel inom EU så inget köp av Janome eller Elna för mig i framtiden det finns andra fabrikat som är lika bra om inte bättre. Funderar att sälja min Elna 3210 då jag inte är nöjd med den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
handla, utomlands |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:33.