![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
I höstas var vi med jobbet på en ”stå upp”-föreläsning med Lasse Eriksson. ”Alla är olika utom jag” eller nåt i den stilen hette den. Man skulle bli bättre på att acceptera varandras olikheter och samarbeta bättre, trivas mer, och sånt där.
Hur som helst, bäst gillade jag berättelsen om hans mormor/farmor som, i små burkar och lådor med etiketter på, sparade på allt som var användbart. På en burk stod det dessutom ”snörstumpar för korta för att användas”… Jag är Lasse Erikssons mormor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Härligt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag ska nog skaffa mig en fin liten trälåda, inte för liten nu.
Men i alla fall, denna låda skall vara färggrann och fin. Märkas; Små bra och ha grejjor, bara att jag vet inte till vad ännu. Den dag jag inte finns och mitt hem töms, då hittar de den. När de öppnar locket så skall de mötas av en rolig historia. För att de inte ska bli irriterade ska jag be dem ha en gissningslek till vad dessa ting kan tänkas användas till. Där i kistans botten skall jag skriva. Där ser ni, det var inte bara skrot och rita en smiley. Vad tror du om det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vilken underbar ide Gumpan!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Att återanvända dragkedjor
Göra smycken och broscher kanske:
http://www.ericas.com/sewing/patterns/A11427b.jpg http://www.ericas.com/sewing/patterns/A11426b.jpg Jättesnyggt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Men absolut, skit vad snyggt! Vad läckert! Tack för tipset.
Tror jag skriver ut sidorna o lägger dem i asken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
återbruk sytillbehör |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:19.