![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Kan uppdatera med att myggnät fungerar men det spiller gärna igenom lite om man inte har dyrare te med större blad. Ska ner på apoteket idag på andra ärenden så jag ska kolla på gasbinda och se om det kanske fungerar ännu bättre.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Åå! Vilken rolig idé!! Måste prova! Tyget ja... hm.. jag har tyg från ikea, har haft det som gardin, i tunnt, lite glansigt syntettyg. Kanske för tätt..?
Viktigast är ju att det inte smälter ihop när man doppar det i kokande vatten ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Enklast är väl att sätta ett melittafilter i muggen. En tekula ser ju jag behändigare än att sy tepåsar som fylls och töms.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
Citat:
(dessutom är det ju ett utomordentligt trevligt pyssel! och gå-bort-present!) ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Jag tänkte mig det också som present, eller kanske när man är på resande fot. Hemma är ju tekula praktiskt och resurssnålt.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
Citat:
)Har köpt gasbinda och ska sy några i helgen så får vi se. Tyget verkar fungera bra och jag har redan haft ner det i kokande vatten för ta bort eventuell krympning innan jag syr dem. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Spännande, då får vi väl höra hur det blev?
Jag borde också sätta igång, måste fixa en present, och tepåsar "special" i en fin burk skulle kunna bli bra. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Va roligt! Jag ska också kolla efter gasbinds-tyg i morgon tror jag! Vilket är favorit-teet då?
![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:25.

)
Hybrid-visning