![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag prövade och det går ju med en vanlig blyertspenna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det finns krithjul på ohlssons tyger som är jättebra till alla tyger, även fleece
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Minnas: Ja det går med en vanlig blyertspenna om man själv ska rita, men ska man föra över en text så fastnar det inte på fleecen!
Loompa: Hittar inte krithjul på Olssons tyger. Kan det vara samma krithjul som finns på Stoff och stil? Se länken: http://www.stoffochstil.se/Katalog/S...rticleid=15393 Föresten det hjälper ju inte med krithjul heller. Det måste vara något som jag kan "kalkera" över min text med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Men om du har mönstret på ett papper och sedan trycker igenom det med en blyertspenna så du får prickar på fleecen med jämna mellanrum och sedan när du tar bort papperet så kan du dra streck mellan prickarna. Tycker det borde fungera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det går inte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Då har jag inget mera tips än att du få sy på "fri hand" alltså utan att först rita upp.
Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:57.