![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
I morgon kommer jag igen! ska bli jätte kul.
Annika. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
God Jul på er!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej, jag bor i Kungälv och undrar om ni fortfarande har era pyssel/syträffar i Jörlanda. I så fall skulle jag vara intresserad av att vara med.
Viola |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej
Jag vet inte hur det blir till hösten men fortsätter vi är du jättevälkommen att vara med. Vi kommer i så fall troligen inte att starta upp före "skolstart" hör av mig snarast.....Vad är dina intressen? sy?sticka?pyssel och i så fall typ av pyssel? Vi provar gärna lite nytt.....själv tycker jag om att sy och sticka och tycker det är lite kul med att göra om gammalt till nytt - bara för utmaningens skull.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag syr mest kläder till mig själv och man och barn. Men vill gärna börja sy andra grejer som väska och neccissär. Har även stickat tickat tröjor för länge sedan och broderat lite, men det är symaskinen som är min grej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej
som det ser ut nu kommer det att bli träffar varannan vecka. Vi har tidigare träffats måndagar... Torsdag och tisdag kan vi inte då två av oss går en kurs på torsdagar och en på tisdagar, hur ser det ut för dig? kan söndag kväll eller måndag fungera? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
När, var
ska ni träffas. Ev är jag sugen på att hoppa på, bor i Uddevalla!
MVH Anne-Lie |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:46.